Home Robert Pattinson Bio/Movies Download videos of Robert Pattinson More than 75,000 Pics Talk... WWW and Afilliates Image Map










The reality of information in real time. FOR ROB!!


This is the cap of my Blogger, very personal, but i don't care 'cause i'm tired of work and be the first while others are to busy searching stupid sightings and later they think that they have the breaking news!

10 hours later than I posted the topic with the 'Bel Ami' Trailer in HD, the caps and the link to download... Surprise!! Somebody thinks that he/she gots the Breaking new of the 'Bel Ami' HD Trailer!!! AMAZING!!!

I understand that I got a new blog and I don't have so many followers, but there are so many bad Robert's fans that only visit some webs for know where he is, when, who, doing what and with who! TOO MUCH!! I'm sorry but, if you are reading this and you know that you are one of those fans, you are the worst!!!

Have a nice year! I'll be enjoying Robert's work! You can wait to see him walking down the streets!

----------------------------------------------------------------------

Esta es una captura de mi escritorio de Blogger, muy personal, pero no me importa potque estoy cansada de trabajar y ser la primera mientras otras están muy ocupadas buscando estúpidos avistamientos y después se creen que tienen las noticias nuevas!

10 horas después desde que posteé el topic con el Trailer en HD de 'Bel Ami', las capturas y los links de descarga... ¡SORPRESA! Alguien se cree que tiene las nueva noticia del Trailer en HD de 'Bel Ami'! ¡¡¡INCREIBLE!!!

Entiendo que tengo un blog nuevoi no tengo muchos seguidores, pero hay muchas malas fans de Robert que visitan algunas webs sólo por saber donde está, cuando, como, haciendo que y con quien! ¡¡DEMASIADO!! Lo siento pero si está leyendo esto y sabes que eres una de esas fans, ¡¡eres de lo peor!!

¡Pasad un buen año! ¡Yo mientras disfrutaré del trabajo de Robert! Vosotras podéis esperar a que salga a la calle para verle.